ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) ÉS ADATVÉDELMI SZABÁLYZAT

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

  1. A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai
  2. Webáruház - Vásárlás menete, kosár összeállítása, rendelés menete
  3. Fizetési módok
  4. Egyéb feltételek (rendelés lemondása)
  5. Szállítási információk
  6. Reklamáció menete
  7. Az eladó adatai

 

1. A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

 

1.1       A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: Szerződés ) a House Salad Magyarország Kft. (a továbbiakban: Üzemeltető ) által üzemeltetett www.szendvicsmester.hu weblap (a továbbiakban:Weblap ) és a Weblapon elérhető Webáruház (a továbbiakban: Miki bácsi hidegkonyha ) szolgáltatásainak igénybe vevője (a továbbiakban: Ön vagy Felhasználó ) általi használatának feltételeit tartalmazza.

1.2.      A Weblap szolgáltatásainak igénybevételével Ön elfogadja a jelen Szerződés feltételeit, azaz joghatásait tekintve írásba foglalt szerződésnek minősülő szerződést köt az Üzemeltetővel. Az Üzemeltető jogosult a Szerződés egyoldalú módosítására azzal, hogy a módosításról felhívás formájában jelen oldalon tájékoztatja a Felhasználókat. A módosítást követően a Weblap használata a Szerződés módosításának elfogadását jelenti. Kérjük, amennyiben nem kívánja a jelen Szerződés feltételeit elfogadni, hagyja el az oldalt!

1.3       Az Üzemeltető a Szerződést saját rendszerében tárolja, és oly módon teszi hozzáférhetővé,hogy a Felhasználó tárolja és bármikor előhívja azt a Weblapról.

1.4       A Szerződés megkötésének lehetséges nyelve a magyar.

1.5       A Szerződésre a magyar jog rendelkezései az irányadók. A jelen Szerződés tekintetében felmerülő minden vitás kérdés rendezése elsősorban peren kívül, egyeztetés útján történik.  A peren kívüli egyeztetés eredménytelensége esetén az Üzemeltető és Felhasználó a vitás kérdéseket pertárgy értékétől függően a Pesti Központi Kerületi Bírósághoz, illetve a Fővárosi Bírósághoz utalják.

 

2          A Webáruház

 

2.1       Információk

 

A vásárolt áruk jellemzőit a konkrét árucikkre kattintva tudhatja meg részletesen. Az ismertető leírás kizárólag tájékoztató jellegű, kérjük részletesen érdeklődjön Ügyfélszolgálatunkon (lsd. 7 pont), amennyiben további információra lenne szüksége. A feltüntetett képek helyenként illusztrációk A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár, a feltűntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek.

 

A Webáruház jellegéből adódóan előfordulhat, hogy a technikai rendszer következtében elírások, hibák szerepelnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget. Kérjük minden esetben lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, amennyiben bármilyen kétsége vagy kérdése támadna.

 

2.2 A vásárlás menete, kosár összeállítása, rendelés leadása

 A party szendvicseinkből a minnimum rendelési mennyiség 5 db típusonként.

Áruházunkban megközelítőleg 100 termék található, a választék folyamatosan változik, egyes termékek megszűnnek, és újak jönnek a helyükre. A termékek tizenegy fő kategóriára vannak osztva. A fő kategóriákat felül, az oldal bal oldalán egy kék sávban, felülről lefelé egymás alatt láthatja. A főkategóriák tartalmazzák a termékeket. A termékre egyszer kattintva az kinyílik, és láthatóvá válik a termék rövid leírása. A leírás nem teljes körű, kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz amennyiben bővebb információra van szüksége.

 

Ha valamelyik terméket meg szeretné vásárolni, úgy a termék képe alatt lévő mezőbe írja be a kívánt mennyiséget. A  Felhasználó megrendelésével megbízza az Üzemeltetőt, hogy a Webáruház általa megjelölt termékeit a jelen Szerződés szerint meghatározott szállítási feltételek szerint szállíttassa számára az általa megjelölt címre.

Megrendeléseket az alábbi módon fogadunk el:

  elektronikus úton a webáruházon keresztül. Ekkor a rendszer automatikusan dolgozza fel a kitöltött formanyomtatványon érkezett kéréseket

- Telefonon

- E-mailen

Utóbbi két féle módon ügyfélszolgálatunk igazolja vissza a rendeléseket.

A megrendelés akkor tekinthető elfogadottnak, ha erről írásbeli (elektronikus) visszaigazolás érkezik.

 

Az Üzemeltető mindenkor biztosítani tartozik, hogy a Felhasználó az általa bevitt adatokat az adatbeviteli hibák azonosítása és kijavítása céljából megrendelésének elektronikus úton való elküldése előtt ellenőrizni tudja. Amennyiben nem kap visszaigazolást, feltehetően nem került kérése feldolgozásra, érjük, ilyenkor keresse meg Ügyfélszolgálatunkat. Amennyiben e visszaigazolás a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, legkésőbb 48 órán belül a Felhasználónak felróható okból nem érkezik meg, a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

 

Egy oldalon egyszerre több termékhez is írhat mennyiséget, és elegendő egyszer megnyomni bármely, az oldalon található [KOSÁRBA RAKOM] gombot, vagy bármely mezőben az [ENTER]-t. Ezután a honlap jobb oldalán lévő mezőben láthatja a kosár jelenlegi állását. Ha befejezte a kosár összeállítását, a weblap jobb szélén megtalálja a teljes tartalmát, termék darabszám összesítését, megrendelésének bruttó értékét kiszállítási díj nélkül és a [VÁSÁRLÁS] gombot. Ezt megnyomva találja a rendelési lapot, melyet kérünk értelemszerűen kitölteni. A rendelő lap [KOSÁR] kitöltésekor látja a teljes bruttó fizetendő végösszeget, mely tartalmazza az esetleges kiszállítási költséget.

A [KOSÁR TARTALMÁNAK MEGRENDELÉSE] után a rendszer automatikus visszaigazoló e-mail-t küld önnek.

 

Az Üzemeltető minden tőle telhetőt megtesz azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek, de az esetlegesen előforduló hibákért nem vállal felelősséget. Amennyiben a megrendelt termékek ára eltérne a honlapon szereplő ártól, akkor az Üzemeltető a megrendelőt erről elektronikus levélben értesíti. Amennyiben a Megrendelő az új árat nem fogadja el, díjmentesen elállhat a megrendelésétől.

 

3. Fizetési módok

 

A kiszállított termékek ellenértékét és az esetleges szállítási díjat az áru átvételekor készpénzes számla ellenében futárunknál kérjük kiegyenlíteni.

 

Banki átutalással történő fizetésről kérjük érdeklődjön munkatársainknál.

 

4. Egyéb feltételek

 

4.1       Adatvédelem

 

A House Salad Magyaroszág Kft. ezúton tájékoztatja, hogy személyes adatait a szerződés/megrendelés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően tárolja. Adatvédelmi feltételeink az ÁSZF alatt érhetők el.

 

Amennyiben nem járul hozzá ahhoz, hogy a House Salad Magyarország Kft. hírlevelet küldjön Önnek, kérjük távolítsa el az erre vonatkozó megjelölést, vagy küldjön levelet Ügyfélszolgálatunknak.

 

 

4.2       Jogvédelem

 

Tájékoztatjuk, hogy a Weblap a House Salad Magyarország kft. szellemi alkotásokhoz fűződő jogainak (szerzői- és védjegyjogok) védelme alatt áll. A Felhasználó köteles a Weblap használata során e jogokat mindenkor tiszteletben tartani.

 

A Weblapon szereplő képek nem használhatók fel a jogosult (House Salad Magyarország Kft) engedélye nélkül.

 

4.3       Jogszabályok

 

Az Üzemeltető a Webáruházat az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései szerint működteti. Egyes szolgáltatások esetében az Üzemeltető kizárólag közvetítő szolgáltatónak minősül.

 

4.4       Jogsértő tartalom eltávolítása

 

Az Üzemeltető kéri a Felhasználókat, hogy a kifogásolt hely és tartalom megjelölésével haladéktalanul jelezzék az Üzemeltetőnek, ha megítélésük szerint a Webáruház bármely eleme jogsértő, vagy más személy jogát, jó hírnevét sértheti. Ezekben az esetekben az Üzemeltető minden esetben egyedi mérlegelés alapján dönt arról, hogy minden további vizsgálat nélkül eltávolítja-e a kifogásolt tartalmat. Felhívjuk a Felhasználók figyelmét, hogy a szerzői jogi jogsértést, vagy védjegybitorlást megvalósító jogsértés esetén az Üzemeltető akkor köteles haladéktalanul eltávolítani a tartalmat, ha azt az arra jogosult megfelelő formában tette közzé.

 A  Felhasználó megrendelésével megbízza az Üzemeltetőt, hogy a Webáruház általa megjelölt termékeit a jelen Szerződés szerint meghatározott szállítási feltételek szerint szállíttassa számára az általa megjelölt címre. 

Amennyiben a Felhasználó bármely oknál fogva nem tart igényt megrendelésére, úgy azt  írásban lemondhatja. Lemondást kizárólag írásos formában (email: info@szendvicsmester.hu,) a megjelölt szállítási napot megelőző munkanapon 15.00-ig áll módunkban elfogadni. Amennyiben a lemondás nem érkezett, vagy késve érkezett meg az Üzemeltetőhöz, úgy a rendelést az Üzemeltető aktívnak tekinti és azzal kapcsolatban az Általános Szerződési Feltételek 3. pontjában leírtak szerint jár el.  

 

 

5. Szállítási információk

 

Minimum rendelési határ: 10.000 Ft.

Minden megrendelést házhoz illetőleg az Ön által megjelölt címre szállítunk. Kérjük átvételkor ellenőrizze tételesen a termék(ek) sértetlenségét, az esetleges ajándék meglétét, a számlán szereplő adatok helyességét. Amennyiben eltérést észlel, kérjük észrevételeiről tájékoztassa a helyszínen a kiszállítást végző futárunkat, ellenkező esetben nem áll módunkban a kifogásait teljes mértékben elfogadni. Lehetőségünkhöz mérten a felmerült hibát mielőbb korrigáljuk.

 

Kérjük rendeléseiket legkésőbb a szállítási napot megelőző napon 16.00 óráig adják le! Amennyiben aznapra rendelnének, minden esetben érdeklődjenek ügyfélszolgálati munkatársunknál a (24) 920-960, (30) 705-3164- telefonszámokon.

 

Hétvégi rendelés esetén, kérem a rendelés leadás előtt érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon, hogy tudjuk-e vállalni a szállítást.

Hétvégi rendelés utolsó leadási határideje: csütörtök 12.00 óra! BUDAPESTEN 15 000 Ft FELETTI RENDELÉS ESETÉN A SZÁLLÍTÁS INGYENES!!! Budapesten 15 000 Ft alatti rendelés esetén a szállítási díj: 3.500 Ft. Budapest környékére is szállítunk, erről kérem, minden esetben telefonon érdeklődjön!

 

Tájékoztatjuk, hogy internetes áruházunkban csak háztartásban használatos mennyiségekre vonatkozó rendeléseket szolgálunk ki! Amennyiben kereskedelmi mennyiségben szeretne termékeket rendelni, kérjük keresse fel ügyfélszolgálati munkatársainkat a következő telefonszámokon:

(24) 920-960, (30) 705-3164, vagy a következő e-mail címen: info@szendvicsmester.hu

 

 6. Reklamáció menete

 

Amennyiben a vásárlása során bármilyen panasza merül fel, úgy reklamációját kérjük jelezze a 7-es pontban feltüntetett elérhetőségünk bármelyikén (e-mail, telefonszám, cím), vagy ha ezen az úton nem sikerült panaszát érdemlegesen megoldanunk, úgy forduljon az alább felsorolt felügyeletei szerveinkhez:

 

Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség

(1052 Bp., Városház u.7., tel.:318-2681)

 

Fővárosi És Pest Megyei Mezőgazdasági Szakigazgatási Hivatal

Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Igazgatóság

(1135 Bp., Lehel út 43-45., tel.: 329-7017)

 

Budapest X. kerület Kőbánya Önkormányzat

(1102 Bp., Szent László tér 29., tel.: 262-0953)

 

 

7. Az eladó adatai

 

Cégszerű megnevezése:

House Salad Magyarország Kft.

Adószáma:

12951398-2-13

Cégjegyzékszáma:

Fővárosi Cégbíróság által

kibocsátott cégjegyzékszám:01-09-711619

A székhely címe:

2310, Szigetszentmiklós, Leshegy út 15.

Telefon:

(24) 920-960, (30) 705-3164

E-mail cím:

info@szendvicsmester.hu

 

 

Adatvédelmi Szabályzat

1.         Bevezetés

1.1       A House Salad Magyarország Kft. (a továbbiakban: Üzemeltető) mint adatkezelő a jelen szabályzatban egyoldalú kötelezettséget vállal arra, hogy tevékenységével kapcsolatos minden adatkezelés megfelel a jelen szabályzatban és a hatályos jogszabályokban meghatározott követelményeknek.

 

 

1.3       Az Üzemeltető elkötelezett felhasználói és partnerei személyes adatainak védelmében, kiemelten fontosnak tartja ügyfelei információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását. Az Üzemeltető a személyes adatokat bizalmasan kezeli, és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja.

 

1.4       Az Üzemeltető adatkezelési alapelvei összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal, így különösen az alábbiakkal:

 

1.      1992. évi LXIII. törvény a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról (a továbbiakban Avtv., adatvédelmi törvény);

2.      2000. évi C. törvény a számvitelről (Számv. tv.);

3.      2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (Eker. tv.);

4.      2008. évi XLVIII. törvény a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól (Grt.).

 

2.         Alapelveink

2.1       Személyes adat akkor kezelhető, ha

 

a)         ahhoz az érintett hozzájárul, vagy

b)         azt törvény vagy törvény felhatalmazása alapján, az abban meghatározott körben helyi önkormányzat rendelete elrendeli.

2.2       Személyes adatot kezelni csak meghatározott célból, jog gyakorlása és kötelezettség teljesítése érdekében lehet. Az adatkezelésnek minden szakaszában meg kell felelnie e célnak. Csak olyan személyes adat kezelhető, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, a cél elérésére alkalmas, csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig.

2.3       Személyes adat csak megfelelő tájékoztatáson alapuló beleegyezéssel kezelhető. Az érintettet egyértelműen, közérthetően és részletesen tájékoztatni kell az adatai kezelésével kapcsolatos minden tényről, így különösen az adatkezelés céljáról és jogalapjáról, az adatkezelésre és az adatfeldolgozásra jogosult személyéről, az adatkezelés időtartamáról, illetve arról, hogy kik ismerhetik meg az adatokat. A tájékoztatásnak ki kell terjednie az érintett adatkezeléssel kapcsolatos jogaira és jogorvoslati lehetőségeire is.

2.4       A személyes adatok akkor továbbíthatók, valamint a különböző adatkezelések akkor kapcsolhatók össze, ha az érintett ahhoz hozzájárult, vagy törvény azt megengedi, és ha az adatkezelés feltételei minden egyes személyes adatra nézve teljesülnek.

2.5       Személyes adat (beleértve a különleges adatot is) az országból az adathordozótól vagy az adatátvitel módjától függetlenül harmadik országban lévő adatkezelő vagy adatfeldolgozó részére akkor továbbítható, ha ahhoz az érintett kifejezetten hozzájárult, vagy azt törvény lehetővé teszi, és a harmadik országban az átadott adatok kezelése, illetőleg feldolgozása során biztosított a személyes adatok megfelelő szintű védelme. Az EGT-államokba irányuló adattovábbítást úgy kell tekinteni, mintha a Magyar Köztársaság területén belüli adattovábbításra kerülne sor.

3.         A regisztrálók adatai

3.1       Az adatkezelés célja: a felhasználó azonosítása és egymástól való megkülönböztetése, kapcsolatfelvétel, a szerződés teljesítése, statisztika készítése, a felhasználók személyre szabottabb kiszolgálása, elektronikus hirdetés küldése.

Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása, illetve az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. §-a, valamint a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény 6. § (5) bekezdése.

A kezelt adatok köre: partner ID, felhasználónév, jelszó, e-mail cím, név, telefonszám, szállítási név és cím, számlázási név és cím, valamint a megrendeléssel kapcsolatos adatok.

Az adatkezelés időtartama: az utolsó belépéstől számított 1 év.

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a bíróság, az ügyész, a nyomozó hatóság, a szabálysértési hatóság, a közigazgatási hatóság, az adatvédelmi biztos, illetőleg jogszabály felhatalmazása alapján más szervek tájékoztatás adása, adatok közlése, átadása, illetőleg iratok rendelkezésre bocsátása végett megkereshetik az Üzemeltetőt.
Az Üzemeltető a hatóságok részére amennyiben a hatóság a pontos célt és az adatok körét megjelölte személyes adatot csak annyit és olyan mértékben ad ki, amely a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges.

4.         A személyes adatok tárolásának módja, az adatkezelés biztonsága

4.1       Az Üzemeltető számítástechnikai rendszerei az Üzemeltető székhelyén találhatók meg.

4.2       Az Üzemeltető a személyes adatok kezeléséhez a szolgáltatás nyújtása során alkalmazott informatikai eszközöket úgy választja meg és üzemelteti, hogy a kezelt adat:

a) az arra feljogosítottak számára hozzáférhető (rendelkezésre állás);
b) hitelessége és hitelesítése biztosított (adatkezelés hitelessége);
c) változatlansága igazolható (adatintegritás);
d) a jogosulatlan hozzáférés ellen védett (adat bizalmassága) legyen.

FŐOLDAL | KAPCSOLAT | VENDÉGKÖNYV

© 2007, Szendvicsmester. All rights reserved

Jelenleg nincsen termék az Ön kosarában.